Wednesday, March 2, 2011

Harapn Jentayu P13

dah keturunan atlet nak wat camne kan~(chewaah...prasan)...rumah sukan jentayu(bukan saka jentayu ye) telah menjadi juara bertahan buat mase yg agak lame...(huh biase lah)sjk dari zaman abg aku lg...mmg susah nak dikalahkan...tp tahon lps hampir2 nak dikalahkan oleh rumah sukan geroda (x gune punye geroda!nanti ko!)...akulah satu2 nye harapan Jentayu untok kategori perempuan 13 tahon...byknye yg aku kene masok...lompat tinggi no problem sgt...balapan yg aku x ske...aku punye kaki bkannye kuat pon...tp cikgu suroh aku masok acara 1500 m...bersamaan 5 or 7 pusingan pdg...fuuhh~penat tuh....aku ingat nak ckp kat cikgu yg aku x nak masok tp abg aku tu pakse jgak...jd terpakselah aku training setiap hujung minggu...aigoo~

No comments:

Post a Comment