Tuesday, April 26, 2011

Kejayaan Yang Tidak Disangkakan

aku tak tau la nak ckp mcm mne...tp inilah satu kejayaan yg amat mengejutkan bg aku...korang tau kan aku masok acara 1500m mase sukan tuh...ade sorang bdak nie dari rumah Geroda bernama Ain Haziqah merupakan seorang yg laju bile dye tgh lari...cikgu slalu pesan kat aku yg aku mampu kalahkan die...sebaik je wisel bunyi aku tros laju meninggal kan bdak2 yg lain..kat dpn aku hanya sorang je...Ain Haziqah...aku follow dye dari blakang menunggu peluang untuk potong dye...bak kate cikgu aku jd saka jentayu..haha!tp round ke-2 dye mule slow down..dah penat la tuh..aku pon ape lg..pecut meninggalkan die...tp mmg aku tak sangka yg aku dpt tinggalkan dye separuh padang...WOW!dasyat tak??aku dapat no.1 dlm acara 1500m dan aku amat bersyukur dan berpuas hati dgn kejayaan ini...

No comments:

Post a Comment